fbpx
שי זילברבוש / צוות צעד ראשון

שי זילברבוש / צוות צעד ראשון

היי שי, תינוקת בת חצי שנה כל פעם שהיא על הבטן עושה את האווירון. היא הפסיקה להתגלגל או להרים ראש כשהיא על הבטן ועושה רק אווירון. הידיים שלה מתרוממות כמו קפיץ והולכות אחורה כאשר היא על הבטן עד שהיא מתעייפת ונרדמת. איך אני יכולה לעזור לה להרפות?

שלום ירדן,
תודה על השאלה שלך, היא מאוד חשובה. בתך בת חצי שנה שוכבת על הבטן כמו שאנחנו רואים, היא באמת באווירון, היא מרימה את עצמה, היא זוקפת מאוד יפה. אבל מצד שני יש איזשהו פחות קשר לשאר מרכיבי ההתפתחות. כמו התהפכות, כמו התחלה של העברות משקל, זחילת גחון.

את אומרת שבעצם היא פחות עושה את זה. ולכן אני ממליץ שתשכיבי אותה, כמו שיותר עכשיו על הגב כדי שהיא תרים את כפות הרגליים לכיוון הפנים ותשחק עם כפות הידיים בכפות הרגליים. אם היא לא עושה את זה בעצמה, תרימי לה את כפות הרגליים, שבי לידה, תשחקי איתה כמה דקות עד שהיא לאט לאט תתרגל לכיוון הזה.

בהמשך תשחקי איתה עם איזשהו גיורי מול העיניים כדי שהיא תרצה להתהפך, להושיט את היד, ולחצות את קו האמצע. פעם לצד ימין ופעם לצד שמאל. אותו הדבר על הבטן.

תשכיבי אותה על הבטן ותניחי משהו כבד איזשהו צעצוע שהיא לא יכולה להרים אותו, ואז היא תרד מהאווירון ותרצה לגעת בו ולשחק איתו ולהעביר משקל לצדדים.

בהצלחה, שי.

שתפו: