fbpx

טיפול בילדים
עם צרכים מיוחדים

מתוך ניסיון של למעלה מ 25- שנים בהדרכת משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, אנו מאמינים שלכל מוח אנושי יש יכולת ללמוד תפקודים חדשים, לעקוף את הפגיעה וליצור מסלולי למידה חדשים שיובילו לתפקוד טוב יותר. הורים המקבלים מידע, כלים והדרכה – יכולים להשפיע משמעותית על התפתחות ילדיהם ועל שיפור המיומנות שלהם. בתהליך בצעד ראשון נוצר שיפור מבחינה התפתחותית באמצעות מימוש הפוטנציאל ללמידה של הילד.

אין ספק שזהו אתגר קשה ומורכב, במיוחד עבור ההורים שללא הכנה מוקדמת, נדרשים להתמודד עם שינוי באורח חייהם ועם קשיים פיזיים ומנטליים יומיומיים.
בצעד ראשון, אנחנו מטפלים בילדים עם עיכוב התפתחותי וצרכים מיוחדים. תחת מטרייה זו אנו מתייחסים לספקטרום רחב של הפרעות, ביניהן: תסמונות גנטיות, פגיעות מוחיות, הפרעות תקשורת ואוטיזם, עיכובים והפרעות בתנועה, היפוטוניה, אפילפסיה, הפרעות אכילה קשות, הפרעות קשב וריכוז ועוד.
מתוך ניסיון של שנים רבות בעבודה עם משפחות בארץ ובחו”ל, אנו מאמינים שהורים המקבלים מידע, כלים, הדרכה ותמיכה – יכולים להשפיע משמעותית על התפתחות ילדיהם, על שיפור המיומנות שלהם ועל הדינאמיקה הטיפולית הפנים משפחתית.
זו הסיבה שתהליך העבודה עם צעד ראשון, כולל תהליך למידה מקיף עם ההורים, כמפתח ליצירת השינוי בהתפתחות ילדיהם.
המוטו בצעד ראשון הוא שכל ילד יכול לממש את הפוטנציאל שלו. שנים של עבודה עם ילדים רבים, הובילה אותנו למסקנה:
גם לילדים בעלי פגיעות, תסמונות והפרעות, יש יכולת ללמוד תפקודים חדשים, לעקוף את הפגיעה וליצור מסלולי למידה חדשים שיובילו לתפקוד טוב יותר.

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם: